close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מה השתנה בעולם התעשייה בעשור האחרון?

מערכת שורשכ תמוז, תשפא30/06/2021

איך אוטומציה תעשייתית תעזור לעסק שלכם?

תגיות:
אנחנו חיים בתקופה מרגשת וזוכים לראות בחלון זמן יחסית קצר שינויים רבים בעולם שמסביבנו, שינויים שלא פסחו על עולם התעשייה. עולם התעשייה קצר תמורות רבות בעשור האחרון, בצמידות מופתית לפיתוחים ושדרוגים בתחום הטכנולוגיה והמדע. ההתבססות של רשת האינטרנט ותהליכי גלובליזציה הובילו למהפכת מידע שלא נראתה כמוה מאז המצאת הדפוס, שבדומה אליה מנגישה מידע לחלקים גדולים באוכלוסייה האנושית שעד לאחרונה נמנע מהם אותה גישה. שינויים באורח החיים שלנו גרם להנגשה של מגוון שירותים ומוצרים, אשר משתנים לנגד עינינו, הם תוצר של שינויים חיוביים בעולם הטכנולוגיה.
ההתקדמות הטכנולוגית
האיצה תהליכים בעולם התעשייה אשר מקרבים אותנו בצעדי ענק לעבר עתיד אוטומטי בו מספר רב עד לכל הפעולות התעשייתיות יבוצעו באופן אוטומטי ללא התערבות אדם מלבד פיקוח ובקרה על המערכות האוטומטיות.

אוטומציה של מערכות ומכשירים
אוטומציה תעשייתית היא מונח המתייחס לשימוש במערכות בקרה שונות כמו למשל, מחשבים ורובוטים. לצד טכנולוגיות של עיבוד מידע לטיפול בפעולות שונות באמצעות מכונות לשירותים ושימושים שונים בתעשייה. המטרה של המגמה היא להחליף את ההפעלה באמצעות בן אדם ולייעל את העבודה והייצור בחנות, האנגר או מפעל. מומחים טוענים שמגמת האוטומציה הינה הצעד השני לאחר מגמת המכניזציה שהחלה במאה הקודמת וכיום שולטת בתחום התעשייה. אז אם בעבר התקדמנו מלייצר בידיים לייצור באמצעות הפעלת מכונה, כיום אנחנו מתקרבים במהירות למצב שמכונה תפעיל את המכונה.
עולם התעשייה ממשיך להתפתח ולהתקדם וסופח אליו עוד ועוד תחומים שמצטרפים למגמה האוטומטית וצובעים את העשור האחרון במעבר של העבודה מהאדם למכונה. השינוי הזה חובק בתוכו יתרונות רבים, אנו מתקדמים לעולם תעשייתי יעיל יותר, מדויק יותר ובטוח יותר ומעבירים את העבודה הקשה למכונות.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה